info@liparius.si   |   tel.: 041 710 310   |   Kidričeva cesta 75, Škofja Loka

Loading Dogodki

Nazaj na koledar

  • Ta dogodek je minil.

Priprave na tek

8. maja, od 17:30do18:30

Trening priprave za tek običajno vključuje več različnih elementov, ki ciljajo na izboljšanje telesne pripravljenosti, vzdržljivosti, hitrosti in tehnike teka. 

  1. Ogrevanje:

    • Dinamične vaje, kot so dinamične raztezne vaje za noge (visoki skoki, tek v mestu, visoki kolki), ki povečajo srčni utrip in pripravijo mišice na trening.
  2. Tek:

    • Intervalni tek: To je trening, ki vključuje izmenično hitre in počasne odseke teka. Na primer, 5-minutno ogrevanje počasnega teka, nato pa izmenjava 1 minuta hitrega teka z 1 minuto počasnega teka, ponovljeno 5-krat, in zaključek s 5-minutnim ohlajanjem počasnega teka.
    • Dolgi tek: Določena razdalja teka (lahko se začne z 5 km) s stabilnim tempom, kar pomaga izboljšati vzdržljivost.
  3. Moč in stabilnost:

    • Vaje za moč: Vključujejo vaje za krepitev mišic nog, trupa in jedra, kot so počepi, izpadni koraki, izpadni koraki s poskokom, sklece, planki itd. Krepitev teh mišic pomaga izboljšati moč in preprečuje morebitne poškodbe.
    • Stabilizacijske vaje: Vključujejo vaje za izboljšanje ravnotežja in stabilnosti, kot so enonožni skoki, vaje z bosu žogo, vaje z elastiko itd. To pomaga pri stabilizaciji telesa med tekom in zmanjšuje tveganje za poškodbe.
  4. Raztezanje:

    • Po treningu je pomembno, da se mišice raztegnejo, da se prepreči zategovanje in poveča gibljivost. Statično raztezanje za glavne mišične skupine, kot so stegenske mišice, meča, hrbtni del stegen, zadnjica itd., je lahko koristno.
  5. Rehidracija in prehrana:

    • Po treningu je pomembno, da telo hidriramo in napolnimo z ustreznimi hranili. Pitje zadostne količine vode in uživanje hrane, bogate s proteini in ogljikovimi hidrati, je ključnega pomena za okrevanje po napornem treningu.

Pomembno je, da se trening prilagodi posameznikovim ciljem, sposobnostim in napredku ter da se vključuje tudi ustrezno počitek med treningi. Pred začetkom novega vadbenega režima je vedno priporočljivo posvetovati se s osebnim trenerjem, še posebej, če ste začetnik ali imate kakršne koli težave.

Trening je namenjen tistim, ki se želijo izboljšati na področju teka in vsem tistim, ki bi radi pričeli s tekom in so popolnoma na začetku.

 

Vabljeni

Podrobnosti

Datum:
8. maja
Čas:
17:30do18:30
Kategorija Dogodek:

Prizorišče

Velika dvorana Liparius
Kidričeva cesta 75
Škofja Loka, 4220 Slovenija
Telefon:
041710310
Spletna stran:
www.liparius.si

Organizator

Vadbeni center Liparius
Telefon:
041 710 310
Email:
info@liparius.si
Close

Naše poslanstvo je, da vas navdušimo! Navdušimo nad gibanjem in zdravim načinom življenja. Stremimo k aktivnosti in želimo, da le ta postane del vašega vsakdana.

Pridružite se nam

Delovni čas

Ponedeljek – Petek:
prilagojen aktivnostim v centru
OPEN GYM 6:00 – 22:00 ( razen v času rednih ur )

Sobota – Nedelja:
po urniku

Sledite nam
About

Vadba zaradi premajhne udeležbe odpade.

0
    0
    Vaša košarica
    Vaša košarica je prazna