info@liparius.si   |   tel.: 041 710 310   |   Kidričeva cesta 75, Škofja Loka

Image Alt
Motivacija, vztrajnost, zabava, rezultati

Vadbe / treningi

Les Mills programi

Body Attack

POSTANI FIT, OSTANI FIT ALI POSTANI ŠE BOLJ FIT

BODYATTACK predstavlja kardiovaskularni (srčno-žilni) intervalni trening, ki kombinira visoko intenzivne aerobne vaje, vaje za moč ter stabilizacijske vaje.
Zaradi dinamične koreografije in razburljive glasbe, so ure BODYATTACK®-a izredno visoko motivacijske. Z izredno enostavnimi gibalnimi strukturami, lahko vsak posameznik doseže svoje fitnes cilje.

BODYATTACK je ogromen potrošnik kalorij, ki zagotavlja velike napredke splošne vzdržljivosti splošne telesne moči.
BODYATTACK je primeren tako za moške, kot za ženske, mlade in stare, vrhunske športnike ter začetnike. Vsake tri mesece Les Mills izda novo BODYATTACK vadbo, s svežo koreografijo in glasbo.

 

UČINKI BODYATTACK-A

BODYATTACK je za vsakogar, ki želi izboljšati kardio-vaskularno kondicijo in vsakegar, ki si želi potrošiti res nekaj kvalitetnih kalorij.

  • BODYATTACK ni za omahljivce… je za moške in ženske, ki si resnično želijo izziva.
  • BODYATTACK je idealen za vsakogar, ki si želi razgiban križni trening.
  • BODYATTACK je idealen za vsakogar, ki si želi enostaven, atletski in izredno učinkovit vadbeni program.
  • BODYATTACK je idealen za vsakogar, ki želi doživeti eksplozivno mešanico glasbe in gibov.
  • BODYATTACK ni primeren za ljudi, ki se prvič srečujejo s skupinskimi vadbami. Vsaj minimalna kondicijska pripravljenost je obvezna.

Funkcionalni treningi

Bootcamp

Bootcamp je dinamičen funkcionalni trening na katerem boste z rednim obiskom razvili sposobnosti kot so moč, ravnotežje, vzdržljivost, eksplozivnost, gibljivost ter okrepili stabilizatorje trupa.

Sestavljen je iz funkcionalnih vaj in kardio intervalov, ki temeljijo na osnovnih atletskih prvinah človeškega gibanja (npr. tek, počepi, vojaški poskoki…). Pester nabor vaj dela vadbo zanimivo, učinkovito in hkrati vsakič drugačno.

Vaje niso prezahtevne, obremenitev posamezne vaje določite sami ali po navodilu trenerja, zato je trening primeren za vsakogar.

Vadba je primerna tako za moške kot za ženske, za dobro pripravljene športnike kot tiste malo manj, vsak namreč lahko prilagodi intenzivnost treninga svoji trenutni telesni pripravljenosti. Zagotovo bo navdušil tudi tiste, ki niso ljubitelji običajnih skupinskih vadb.

Na vadbi uporabljamo pripomočke kot so uteži, medicinke, elastike, kettlebelle, kolebnice, žoge, vrv, TRX in podobno.

 

Pozor:

Vse nove stranke, ki še niste telesno zelo aktivne in niste seznanjene z opremo in vajami, prosimo, da se pred prvim obiskom bootcampa OBVEZNO najavite na predhodni individualni trening. S tem želimo poskrbeti za vašo varnost, dobro počutje in ohranjanje kakovosti vadbe na skupinskem bootcampu.

Kombo

Kombo je vadba, ki ponuja več kot le nekaj pokurjenih kalorij in bolečih mišic.

Gre za celosten pristop krepitve zmogljivosti telesa, potrebne za dolgoročno kakovostno življenje.  V praksi uporabljamo številne vadbene rekvizite, strukture in principe s katerimi nagovarjamo vse ključne elemente vitalnosti. Poseben poudarek dajemo tudi raznolikosti in zanimivosti posameznih treningov.

Kombo koncept skupinske vadbe trenutno šteje 8 let, za sabo ima številne izkušnje in evolucijske stopnje in še vedno stremi k izpopolnjevanju, vse z namenom uporabniku nuditi maksimalno strokovno in zabavno telovadenje.

Tabata

Tabata trening, ki so ga označili kot čudežni trening, opravite v le štirih minutah! Odkril ga je japonski raziskovalec Dr. Izumi Tabata, ki je v študiji raziskoval kolesarje. Ti so 20 sekund kolesarili na vso moč, nato pa so 10 sekund počivali. Kolesarji so naredili od 7 do 8 setov teh izmenjav in rezultati so bili presenetljivi. Tabata trening izboljšuje tako aerobno kot anaerobno vzdržljivost, mišično vzdržljivost in tudi kuri maščobe. Zadovoljive rezultate lahko dosegate s tri do štiri treningi na teden, ki trajajo le štiri minute.

Morda se vam bo zazdelo, da bo trening zaradi tako kratkega časa enostaven, a temu ni tako. Med 20 sekundnim intervalom, v katerem je potrebno dati vse od sebe, se boste močno spotili in utrudili.

Poskusite lahko z eno vajo, ali pa v 20 minutah naredite trening za celo telo. Vsako izmed vaj intenzivno izvajajte 20 sekund, nato pa počivajte 10 sekund. Skupaj naredite osem ponovitev. Izberite štiri vaje, denimo sklece, počepe, skakanje s kolebnico in trebušnjake. Poskusite lahko tudi s tekom na mestu ali kolesarjenjem na sobnem kolesu.

Vadba za starejše

Zlata Leta

Za mlade v duhu in tiste, ki bi to želeli postati – za zlata leta!

Je vadba specifično prilagojena za starejše gospe in gospode, za zlata leta, ki si želijo z aktivnim življenjem v prijetni družbi popestriti svoj vsakdanizboljšati kvaliteto življenja in ohraniti zdravo in fit telo.

Vključuje vaje za preprečevanje osteoporoze, povečevanje gibljivosti in funkcionalnosti, vaje za zdravo hrbtenico, za krepitev mišic medeničnega dna ter vaje za moč, koordinacijo in ravnotežje.

Okrepili, pomladili in, seveda, polepšali boste svoje telo!

Zlata Leta - pilates

Pilates za starejše je več kot odlična rekreacija, saj se lahko posameznik tudi v zrelejših letih nauči prisluhniti svojemu telesu. S tem zavedanjem se med izvajanjem pilatesa povečata moč, in vzdržljivost Pri delu s seniorji je velik poudarek tudi na ravnotežju, saj je to zelo pomemben vidik zdravja starejših, ki lahko že zaradi najmanjše poškodbe zaradi padca izgubijo svojo samostojnost.

Vadba za nosečke

Srečka Nosečka

Vadba primerna za vse nosečnice, saj psihično in telesno močna oziroma kondicijsko dobro pripravljena nosečnica lažje prenaša nosečnost, je bolje pripravljena na porod in si po njem hitreje opomore. Vadbena enota traja 60 minut in je sestavljena iz ogrevanja, aerobnega dela, krepitve mišic in na koncu najljubšega sproščanja. Poudarek je na pravilni drži, krepitvi mišic medeničnega dna ter hrbtnih in trebušnih mišic.

Ravnotežje: ** Kondicija: ***
Moč: ** Intenzivnost: **
Koordinacija: * Cilji:
  • Zdrav duh v zdravem telesu
  • Okrepitev mišic
  • Sprostitev

Rezultati

  • Izboljšanje drže
  • Krepitev mišic medeničnega dna
  • Krepitev mišic hrbta
  • Lažje prenašanje nosečnosti

Komu je vadba namenjena

Vadba je namenjena vsem nosečnicam.

Skupinske vadbe

Pump - vadba z utežmi

Pump- vadba z utežmi

program skupinske vadbe, kjer se uporabljajo proste uteži za vadbo vsega telesa.

Vadba za večje in manjše mišične skupine. Izboljšanje tonusa, moči in oblike telesa.  Vadba se izvaja z z vadbenimi pripomočki ( step,…) in utežmi.
Predstavlja 60 min trening pri katerem boste pokurili veliko maščobnih oblog ter si zagotovili vidno spremembo / obliko telesa.

Je manjkajoči člen med aerobiko in fitnesom in je primeren za ženske in moške, za mlade in malo starejše, za začetnike in trenirane.  Zaradi odličnih in hitro vidnih rezultatov treninga in skupinske dinamike je t. i. Weight camp neverjetna vadbena izkušnja. Vadba stimulira mišični sistem, zato so ob redni vadbi rezultati hitro vidni.

Je enostaven, motivacijski, učinkovit in prav za vsakega osebni izziv. Vadba je izredno pestra zaradi izbora glasbe. Med vadbo boste deležni tako slovenske kot tuje glasbe.

Ravnotežje: ** Kondicija: **
Moč: *** Intenzivnost: ***
Koordinacija: ** Cilji:
  • Oblikovanje telesa
  • Okrepitev mišic
  • Pridobivanje moči in vzdržljivosti

Rezultati

  • Oblikovanje popolne postave
  • Izguba odvečne maščobe
  • Oblikovanje telesa

Komu je vadba namenjena

Primeren je za: – ženske in moške, – mlade in malo starejše, – začetnike, – trenirane, – enostavno za vse zdrave ljudi!

  • izboljšana telesna drža in mišična sorazmernost celega telesa,
  • zvišana stopnja metabolizma,
  • izboljšan hormonski status,
  • močnejši imunski sistem.

Core - vadba za trup, zadnjico

Za izklesan trebušček – 30 min

Vsi si želimo tistega ploskega ravnega trebuščka, ki bi ga z veseljem razkazovali po plaži in si upali obleči tudi bolj oprijeta oblačila. Včasih se zdi pot do ravnega trebuha in vidnih trebušnih mišic kot iskanje skritega zaklada. In seveda z zvijačami ne gre, edina prava pot do ploskega trebuha je vadba in uravnotežena prehrana.

Core camp je super vadba, ki ti bo pomagala ravno na poti do čudovitega ravnega trebuha. Polurna vadba s 1001 vajo za temelj telesa – trebuh.

Ravnotežje: ** Kondicija: ***
Moč: ** Intenzivnost: ***
Koordinacija: *** Cilji:
  • Oblikovanje telesa
  • Okrepitev mišic
  • Izboljšanje telesne drže

Rezultati

  • okrepitev trebušnih mišic
  • izboljšanje drže

Cardio - visoko intenzivna vadba

KARDIO CAMP  je vzdržljivostna (dinamična) vadba pri kateri se intenzivnost določi na podlagi maximalne frekvence srca ob upoštevanju starosti, telesne pripravljenosti vadečega in osebnega cilja. Intenzivnosti gibanj so med 65% do 95%FSUmax in so odvisne od cilja vadbe (izboljšanje srčno-žilnega in dihalnega sistema, izgorevanje maščob, izboljšanje vzdržljivosti, priprava na tekmovanje,..). Vadba se lahko kombinira tudi v naravi.

 

Ravnotežje: ** Kondicija: ****
Moč: **** Intenzivnost: ****
Koordinacija: ** Cilji:
  • Oblikovanje telesa
  • Pridobivanje kondicije
  • Pridobivanje moči in vzdržljivosti

Rezultati

  • Izboljša se splošna telesna pripravljenost

Komu je vadba namenjena

Vadba je namenjena čisto vsem je pa tudi zelo primerna za ljubitelje teka in kolesarstva.

Zumba

ZUMBA ® ZGODOVINA

Zumba® fitnes program izhaja iz Kolumbije. V sredini 90-ih let ga je razvil sedaj že slavni fitness trener Beto Perez, ko je nekega dne stopil v svoj razred aerobike in ugotovil, da je pozabil s seboj prinesti glasbo za aerobiko. Edina možnost v tistem trenutku je bila, da uporabi svoje zgoščenke iz avtomobila, na katerih je bila posneta tradicionalna latinsko ameriška glasba in merengue glasba ob kateri je odraščal.

Improvizirati pred razredom in plesati na drugačno glasbo kot do tedaj je bil velik izziv ,tako za Beta, kot tudi za vse udeležence. Kljub temu pa je bila nova oblika vsem izredno všeč in počasi je razred postajal vedno bolj priljubljen in iskan. Beto takrat še ni slutil, da je iznašel revolucionarno vadbo, ki bo obnorela ves svet.

KAJ JE ZUMBA ®

Zumba® združuje mešanico energične latinsko ameriško in pop glasbe z edinstvenimi kombinacijami gibov. V sklopu vadbe se ustvarja dinamičen, zelo zanimiv in izrazito učinkovit fitnes sistem! Osnovno vodilo je zabavna in enostavna vadba, ki udeležence motivira in jim pomaga odplesati daleč vstran od skrbi. Temelji na intervalnem usposabljanju, znotraj katerega se izmenjujejo hitri in počasni ritmi.

Vadba zajema osnovna načela fitnesa, ki stremijo k maksimalni porabi kalorij in s tem bistveno pripomorejo k zmanjševanju maščobnih oblog in oblikovanju mišic celotnega telesa. Udeleženec vadbe lahko s povprečno intenzivnostjo v eni uri porabi tudi do 1.000 kalorij.

Vsi, ki sledijo Zumba® Fitness programu, na daljši rok dosegajo nepredstavljive koristi na področju zdravja telesa in duha. Zumba® je namreč tako imenovana “feel – happy” vaja, ki nas osrečuje, krepi našo samozavest in kar je najpomembneje, v svoji koži se počutimo odlično.

ZNAČILNOSTI ZUMBE ®

  • Drugačna, lahka, izredno zabavna, vendar izrazito učinkovita vadba
  • Zmanjšuje stres in zbistri um
  • Skozi gibanje izraža vaše ustvarjalnosti
  • Tako imenovana “feel-happy” vaja, ki krepi našo samozavest
  • Poraba do 1000 kalorij v sklopu ene ure vadbe
  • Topljenje maščobnih oblog in ohranjanje zdrave telesne teže
  • Toniranje vseh mišičnih skupin vašega telesa
  • Krepitevostalih vitalnih organov, kot sta srce in pljuča
  • Povečanje vzdržljivosti in izboljšanje koordinacije

TRX

TRX pomeni (Total Resistance eXericise) vadba s popolnim odporom, popolnim lahko v prenesenem pomeni potrdimo kot:

  • popolna obremenitev med vadbo, katero vadeči sam uravnava skozi vadbo.
  • popolna vadba, ker sile delujejo na telo po celotni kinetični verigi v dinamičnem in statičnem načinu!

Vadba odlično aktivira stabilizatorje trupa, proprioceptorje in vse mišične skupine.

Popularna vadba z lastno težo vam bo omogočala:

  • popolno obremenitev med vadbo, katero uravnavate sami,
  • popolno vadbo, kjer sile delujejo po celotni kinetični verigi v dinamičnem in statičnem načinu,
  • popolno vadbo, ki odlično aktivira stabilizatorje trupa ter vse mišične skupine.

Pri uporabi revolucionarne TRX naprave ste popolnoma varni, kajti izvajajo se le gibanja, kjer se težavnost vadbe povečuje s spremembo naklona in stabilizacije telesa.

Vsaka vaja deluje na mišično moč in njihovo vzdržljivost, ravnotežje ter visoko porabo kalorij. Gibanja so naravna, za izvajanje vaj pa ne potrebujete predhodnega znanja.

Pilates

Pilates je učinkovita vadba, ki deluje iz notranjosti telesa proti mišicam na površju. Poudarek vadbe je na manjših mišičnih skupinah, ki so ponavadi pri klasični aerobni vadbi premalo ali celo napačno obremenjene. Pri vadbi smo pozorni na poseben sistem dihanja, s katerim krepimo globoke trebušne mišice. S tem razbremenimo spodnje hrbtne mišice, kar je odlična preventiva pred poškodbami oz. bolečinami v spodnjem delu hrbta. Pilates priporočajo tudi številni fizioterapevti in ortopedi.

 

 

Ravnotežje: ** Kondicija: ***
Moč: *** Intenzivnost: ****
Koordinacija: ** Cilji:
  • Oblikovanje telesa
  • Okrepitev mišic
  • Izboljšanje telesne drže

Rezultati

  • izboljšali boste svojo držo; ta bo postala bolj skladna in pokončna
  • okrepili boste mišice jedra (trebušne mišice) in hrbta
  • omilili morebitne bolečine v hrbtu
  • mišice bodo bolj prožne in sklepi bolj gibljivi
  • vaše telo bo napeto in gibčno, trebuh čvrst in raven

Komu je vadba namenjena

Pilates je primeren za vse, predvsem za ljudi, ki se soočajo s stresom vsakdanjega življenja, saj pilates vaje spodbujajo tako duševno kot telesno vzdržljivost. Vadba je primerna za posameznike vseh starostnih skupin, začetnike in aktivne športnike, ženske in tudi moške.

TNZ MIX

Fenomen skupinske vadbe in pravi magnet za naše članice!

Nepogrešljiva vadba v fitnes centrih. TNZ je srednje intenzivna vadba, primerna za vse starosti. Obsega vaje na stepu z različno stopnjo intenzivnosti, s poudarkom na oblikovanju trebuha, nog in zadnjice. Vadba spodbuja porabo maščob, krepi aerobno vzdržljivost ter izboljšuje splošno fizično počutje.

UČINKI TNZ VADBE:

  • oblikovanje postave (trupa, nog in zadnjice),
  • povečanje mišičnega tonusa,
  • izboljšanje telesne drže in s tem zunanjega videza postave,
  • zmanjšanje odvečnih maščobnih oblog,
  • izguba odvečne teže,
  • oblikovanje samopodobe in dvig samozavesti,
  • ozaveščanje o načinu oblikovanja telesa in zdravem načinu reduciranja telesne teže.

Meditacija

Meditacija je mnogo več kot le globoka telesna in umska sprostitev, zajema namreč višje stanje zavesti, spoznanje da si, da obstajaš.

Je tehnika, s pomočjo katere spoznamo, da nismo svoj um in se od njega ločimo, kar nam omogoči opazovati kaj se dogaja v nas in okoli nas brez občutka vpletenosti, postavi nas v vlogo opazovalca. Meditacija je tehnika, s katero pridemo v stik sami s seboj, s svojimi občutki in notranjim glasom oziroma intuicijo.

S pomočjo meditacije resnično spoznamo svoj svet, ki ni odet v maske in pričakovanja drugih oseb ali nas samih. Je pot spoznavanja sebe in globoke resnice da si.

Če se ji resnično predamo nas lahko popelje do stanja resnične prisotnosti, možnosti opazovanja svojih misli ter umskih in telesnih procesov in še dlje.

Cilj meditacije ni meditirati vsak dan dvakrat po eno uro, resničen cilj je ponotranjiti stanje meditacije in postati meditacijačuječ in prisoten v vsakem danem trenutku z možnostjo samoopazovanja. Meditacija tako lahko postane tudi poslušanje prijetne glasbe, vrtnarjenje, sprehod v naravo, tuširanje, kuhanje, izvajanje joge, oziroma katerakoli druga vsakodnevna dejavnost.

Cardiofight

30 min trening, ki vas bo sezul!

V hitrem času lahko veliko pridobimo na kondicijski pripravi, izgorevanju odvečnih maščob, pridobivanju mišične mase in oblikovanju atletske postave. Razvijamo hitrost, gibljivost in sposobnost predvidevanja. Izboljšamo telesno počutje, sproščamo stres ter krepimo kondicijo in samozavest.

Eksplozivno popularen, v športnih centrih širom sveta predstavlja trening, ki kombinira gibe in elemente različnih borilnih veščin. Predstavlja nepozabno doživetje!

Primeren tako za moške, kot za ženske, mlade in stare, vrhunske športnike ter začetnike. Kakršno koli poznavanje borilnih veščin ni potrebno, saj so vsi borilni elementi prilagojeni tako, da jih lahko osvoji vsak posameznik.

ShapeBoxing

Shapeboxing je licenčni sistem treningov, ki združuje osnovne principe treniranja borilnih veščin: kick boksa, boksa in tajskega boksa.  SHAPEBOXING sistem, združuje moč in funkcionalnost na eni strani, tehniko in eksplozivnost na drugi strani, ter stabilizacijo in pliometrijo, kot protiutež. Ob treniranju naštetih borilnih veščin, se razvija pozitiven pogled na posameznikovo samopodobo. Trening je primeren za vse starosti od 14 – 50 let in oba spola. Tako za rekreativno populacijo kot že utečene. Ne treniramo priprav na borbo in ne študiramo taktik, ni težkega kontakta. Trening poteka z rokavicami, v parih in na vrečah.

Borilne veščine so umetnost. Takšen pogled nam omogoča pestro dinamiko in vedno zanimiv trening.

Booty camp

Vadba za izboljšanje tonusa, harmonije, fleksibilnosti in lepote vaše zadnjice in trebuha.
Visoka, trdna in primerna zadnjica, ter močne trebušne mišice niso zgolj estetski cilj, temveč pomemben element zdravja in dobrega počutja celotnega telesa vključeno s pravilno telesno držo. 

MIX TRX

Trakovi za vadbo z lastno težo so celovit funkcionalen rekvizit s katerim lahko aktivirate mišice celotnega telesa. Vpliva na razvoj stabilnosti, moči, vzdržljivosti, ravnotežja, agilnosti, fleksibilnosti, čvrstosti sklepov in vrača vaše telo v balans. Vaje lahko izvajate za vse mišice telesa in aktivirate hkrati več mišičnih skupin. Edina teža, ki jo morate obvladati je teža vašega telesa.
Poleg vadbe na trakovih pa se na uri izvajajo tudi vaje z ostalimi rekviziti.
Inštruktor glede na število vadečih določi postaje in težavnost. Pripomočki za uizvedbo: kettlebell-i, elastike, uteži, …
 
 
Close

Naše poslanstvo je, da vas navdušimo! Navdušimo nad gibanjem in zdravim načinom življenja. Stremimo k aktivnosti in želimo, da le ta postane del vašega vsakdana.

Pridružite se nam

Delovni čas

Ponedeljek – Petek:
prilagojen aktivnostim v centru
OPEN GYM 6:00 – 22:00 ( razen v času rednih ur )

Sobota – Nedelja:
po urniku

Sledite nam
About
0
    0
    Vaša košarica
    Vaša košarica je prazna